Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BSH
Treść opinii: Podczas pierwszego użycia zepsuła się nam nowa wiertarka firmy Bosch - wyleciał przycisk umożliwiający wkładanie i wyciąganie wiertła z wiertarki. Ponieważ gwaracja była nadal ważna, postanowiliśmy oddać ją do naprawy do serwisu Boscha. Na karcie gwarancyjnej była informacja, że jedyną możliwością jest przesłanie przez kuriera (bodajże UPS) danego narzędzia i na miejscu (w Warszawie) zostanie rozpatrzona reklamacja. Tak też więc zrobiliśmy. Do przesyłki dołączyliśmy krótki list z opisem jak doszło do awarii. Potem wszystko poszło już bez problemu i szybko. Reklamacja została uwzględniona a wiertarka naprawiona i odesłana kurierem w ciągu kilku dni. Do przesyłki dołączono też informację o usterce i przebiegu naprawy. Jesteśmy zadowoleni z profesjonalizmu serwisu. Dołączyli wyczerpujące informacje i szybko naprawili.