Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Tym razem - opinia zdecydowanie na plus - jako że zauważalna jest istotna poprawa. Rzecz dotyczy biura obsługi klienta biznesowego sieci Orange. Dotychczas samo dodzwonienie się do konsultanta graniczyło z cudem - obecnie nie ma z tym problemu. Dawniej człowiek rozmawiał z osobą wręcz anonimową lub przedstawiającą się niewyraźnie i jakby wstydliwie - teraz po zakonczeniu rozmowy dostajemy wiadomoś sms z nazwiskiem konsultanta. Dawniej trafienie po raz drugi na tego samego konsultanta było porównywalne z trafieniem 6 w toto-lotku - teraz konsultant nie beący w stanie załatwic sprawy od ręki sam ( po raz pierwszy w historii ) zaproponował z własnej inicjatywy ponowny kontakt po przesłaniu kopii dokumentacji faksem, podając dokładny termin i sposób połączenia się bezpośrednio z nim. I aspektr najistotniejszy : problem wlokący się od kilku lat ( niezgodność danych na koncie klienta po zmianie adresu ) dotychczas niemożliwa do sprostowania pomimo kilkukrotnych prob z wysyłaniem dokumentów listem - został rozwiazany "od ręki" - i wymagało to jedynie dwóch rozmów telefonicznych i jednego faksu. Słowem - jako klient PTK Centertel praktycznie od początku jej istnienia - widzę radykalną poprawę w dziedzinie poziomu obsługi klienta. Mam nadzieję, że problemy, jakie przechodziliśmy około roku temu ( wprowadzenie klienta w błąd celem wyłudzenia zawarcia umowy, niemożność rozwiazania umowy pomimo jej skutecznego wypowiedzenia, kilkumiesieczne "negocjacje" listowne, zaginięcie przesyłki z telefonem ) należą już do przeszłości.