Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: W tym sklepie zakupy robię średnio raz w tygodniu. Sklep podzielony jest na kilka działów. Chcąc kupić coś w każdym dziale bądź zasięgnąć informacji na ogól trzeba odstać ok 10-20 min do każdego, ponieważ nikogo tam nie ma albo jest jedna osoba do której jest kolejka. Często szukam ludzi odpowiedzialnych za dany dział po całym sklepie. Jak już kogoś znajdę to pracownik nie może poświęcić mi tyle czasu ile bym chciała bo za mną ustawia się już kolejka. Często próbując zasięgnąć informacji słyszę odpowiedź, że nie jestem z tego działu. Zdarzało się również, że osoby które prosiłam o pomoc odpowiadały, że są pierwszy- drugi dzień w pracy i nic nie wiedzą. Kazano mi udać się do kierownika sklepu, którego nikt nie mógł znaleźć. W rezultacie pobyt w sklepie trwał 2 godziny i niczego się nie dowiedziałam