Opinia użytkownika: jelonek
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Jestem stałą klientką sieci H&M i niestety nie mogę powiedzieć, bym była zadowolona z jakości obsługi, bo ciężko jakąkolwiek obsługę dojrzeć. Sklep ma bardzo dużą powierzchnię, więc nie łatwo jest znaleźć kogoś z personelu. A jak już się znajdzie i o coś zapyta, bądź poprosi o pomoc, ma się wrażenie, że obsługa nie jest od tego. Zdawkowe odpowiedzi i małe zainteresowanie klientem. W przymierzalni brak obsługi, więc poproszenie np.o podanie innego rozmiaru nie wchodzi w grę. Przy kasie, o ile nie trwa wyprzedaż czy inna akcja promocyjna, też wielokrotnie musiałam uzbroić się w cierpliwość zanim zostałam obsłużona. Ale i na tym finałowym etapie zakupów zero kontaktu na płaszczyźnie sprzedawca-klient. Za to do sklepów H&M z pewnością przyciąga spory, różnorodny asortyment zgodny z trendami i w przystępnych cenach oraz godziny otwarcia pozwalające na wieczorne zakupy. Dodatkowy plus również za utrzymany porządek w sklepie, co przy wspomnianej już dużej powierzchni z pewnością nie jest łatwe. Być może personel poświęcony jest właśnie temu.