Opinia użytkownika: Agnieszka_468
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: W dniu 21 października zostałam zaproszona na spotkanie w sprawie kredytu.Po wejściu do banku zostałam miło powitana-poproszono mnie abym usiadła i zaczekała na konsultantkę.Po chwili przyszła pani poinformować mnie,że chwilowo zawiesił im sie system i nie może przedstawić mi mojej oferty.Kiedy oczekiwalysmy na działający system zaczełam zadawać pytania na które konsultanka nie potrafiła mi odpowiedzieć.Sytuację uratowała kierowniczka,która przysłuchiwała sie naszej rozmowie.Kiedy system zaczoł działać okazało się że pani nie może przeprowadzić symulacji kredytu,którym byłam zainteresowana.Wszystko to trwało dosyc długo a informacje jakie wyniosłam z tego spotkania nie były dla mnie zadawalające.Śmiało moge stwierdzic,że pani nie była gotowa na to spotkanie,tym bardziej zdziwił mnie fakt,że zapytała mnie czy jestem zdecydowana.Powiedziałam,że musze to przemyśleć i umówiłyśmy sie na kontakt telefoniczny.