Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Cubus

Treść opinii: Tego dnia wybrałam się na zakup jakiejś odzieży. Ostatecznie w moje ręce wpadło to czego sobie wcześniej nie zamierzyłam, czego powodem, w mojej ocenie, była dobra ekspozycja, adekwatny do moich oczekiwań asortyment, przystępna cena, kształt pomieszczenia, niedrażniąca muzyka, jak również przyczynił się do tego porządek na regałach i wieszakach, przyjemne oświetlenie oraz dobre usytuowanie luster kasy i mebli, tzn. wszystko znajdywało się w odpowiednim zasięgu mojego widzenia. To wszystko spowodowało, że chętnie do sklepu weszłam i pozostałam tam przez dłuższy czas, bo wierzyć się nie chce, lecz wciąż jest wiele sklepów z odzieżą, w których dłuższego pobytu nie można znieść, a nawet w tej mnogości dostępnych dziś sklepów z odzieżą jest wciąż wiele takich , które wręcz odpychają klienta na pierwszy rzut oka. Niestety i ten piękny obrazek coś musiało zepsuć, a mianowicie zupełny sprzeciw sprzedawczyni do zachowania jakiegokolwiek dobrego poziomu jakości obsługi klienta i dobrej dyscypliny, czyli złe wrażenie na koniec zakupu. Nie znam przyczyny zachowania się personelu, lecz mogę powiedzieć, że zdecydowanie nie był odpowiedni. A mianowicie dłuższa rozmowa z pewnym mężczyzną, na tematy raczej zupełnie nie związane z tą pracą. Co prawda nie wiem kim on był, jednak przedłużenie czasu mojego oczekiwania na dokonanie transakcji był czymś nienaturalnym i ostentacyjnym. Ponadto przetrzymywanie paragonu, po tym jak zapytałam się o możliwość zwrotu towaru było rzeczą równie zadziwiającą. Sprzedawczyni podziękowała mi po zakończeniu transakcji i odwróciła się zajmując się czymś zupełnie innym, zdaje się oczekując aż odejdę, lecz po dłuższej chwili mojego milczącego oczekiwania, odwróciła się i dała mi ten paragon. Może zrobiła to w jakiś sposób nieświadomie, jednak spowodowała, że ostatecznie wyszłam ze sklepu naprawdę zdumiona.