Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Najbardziej drażni mnie w Poczcie Polskiej czkanie na panie w okienkach, aż skończą coś robić zanim obsłużą klienta. Nie rozumiem co należy do ich podstawowych obowiązków, papierkowa robota czy obsługa klientów. To co dzisiaj mnie spotkało w UP1 w Mielcu woła o pomstę do nieba. Byłem drugi w kolejce, Pani w okienku nie spiesząc się wypełniła jakieś dokumenty nie związane z obsługą klienta. Potem zajęła się obsługą osoby stojącej przede mną, oczywiście to też potrwało. Kiedy ja miałem być już obsłużony zadzwonił telefon, Pani go odebrała porozmawiała chwilę po czym bez słowa poszła i wróciła po kilku minutach. Po jej powrocie doczekałem się wreszcie - zostałem obsłużony. Oczywiście Pani miała tak zapięty identyfikator, że odczytanie jej imienia i nazwiska było niemożliwe. Zresztą jak by miała umieszczony identyfikator w dobrym miejscu to i tak nie dało by się tego zrobić, imię i nazwisko zajmuje około 10% powierzchni niewielkiej plakietki.