Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Obsługa przy kasach miła i sprawna. Każdy klient przy kasie usłyszy "dzień dobry" i "do widzenia". Natomiast na sali brak jakiegokolwiek pracownika. Żeby zapytać się o jakiś konkretny produkt trzeba "polować" na kogoś z obsługi. Jeśli już go znajdziemy, to wcale nie oznacza, że otrzymamy rzetelną odpowiedź na nasze pytanie (najczęściej usłyszymy przybliżone położenie danej rzeczy np.w drugim rzędzie od ściany). Również na dziale alkohole jest problem z przywołaniem osoby (dzwonek), która przyjęłaby pieniądze za towar z tego działu. Jeśli nikt nas tam nie obsłuży, to i tak przy "ogólnej" kasie nie będziemy mogli zapłacić i zostaniemy odesłani z powrotem. Jeśli jest się stałym klientem można łatwo znaleźć produkty, które nas interesują - nie ma częstych roszad w towarze (np. tydzień temu był tu makaron a teraz jest karma dla psa). Dla mnie jest to plus jako stałej klientki. Zawsze jest raczej czysto i produkty są poukładane. Puste opakowania zbiorcze są na bieżąco usuwane. Gazetki reklamowe zawsze znajdują się w przeznaczonych do tego kieszeniach i są dostępne dla każdego klienta przy wejściu i wyjściu ze sklepu.