Opinia użytkownika: Jakub_85
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Jestem abonentem sieci Orange od ponad 10 lat początkowo oczywiście pod nazwą IDEA. Swoją przygodę z tą marką rozpocząłem od zakupu telefonu na kartę, jednak po paru miesiącach przeszedłem na telefon w abonamencie dla firm. W tym miesiącu kończy mi się umowa i dnia 14.10.2009 zadzwoniła do mnie pracowniczka call center Orange, aby przedstawić mi nową ofertę. Pierwszy błąd jaki popełniła pracowniczka,to to że nie przedstawiła się z imienia i nazwiska, powiedziała jedynie, że dzwoni z Orange. W sposób bardzo szybki i mało zrozumiały przedstawiła mi nową ofertę jaką może mi zaproponować. Po 10 latach w tej sieci i rachunkach miesięcznych w wysokości 120 zł nie zaproponowała mi nic innego, niż osobie która dopiero zaczynała by być ich klientem. Na moje pytania, dlaczego oferta jest tak nieciekawa, pracowniczka odpowiedziała opryskliwe " Przecież ja tej oferty nie układam, czytam to co mi tutaj komputer wyświetla ". Pracowniczka w żaden sposób, nie odpowiedziała na moje pytanie " Czy uważa Pani tą ofertę za atrakcyjną dla mnie ? " Zapytałem także czy może mi w takim razie przesłać ofertę na e-mail żebym mógł się z nią zapoznać. W odpowiedzi usłyszałem, że jak chcę to wszystkie informacje są na stronie internetowej i jak przemyślę w jakim kształcie chcę przedłużyć swoją umowę to mam skontaktować się z ich biurem obsługi ponownie. Po czym zakończyła naszą rozmowę. Dawno nie czułem się tak nie miło obsłużony, przez pracownika tej sieci. Zawsze miałem dobre zdania o tej marce i czułem się z nią w pewnym sensie związany. Szkoda, że jednak pracowniczka, tak mocno potrafi popsuć wizerunek marki.