Opinia użytkownika: Alex
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Sklep znajduje się na dolnym poziomie Galerii, w ciągu alei sklepów. Tak więc przechadzając się po sklepach, wejście do sklepu jest dobrze widoczne. I od razu przed wejściem dostrzegłam duże kolejki do kasy. Kolejki liczyły po ok. 10 osób i były otwarte tylko 2 kasy. Wejście do sklepu było natomiast puste. Po prawej stronie od wejścia ustawione były stosy koszyków, których według mnie jest tam trochę za dużo. W samym sklepie panował spory ruch, spowodowany nie tylko dużą ilością klientów. Na podłodze stały bowiem palety z towarami. Niekiedy blokowały one przejścia między regałami. W innym miejscach przejście utrudniały puste kartony. Ponieważ chciałam kupić jogurty i serek homogenizowany, dlatego udałam się do działu z nabiałem. Tam również zalegały towary do rozładunku. Jednak największym problemem był brak podanych cen towarów. Produkty, które mnie interesowały znajdowały się na półce oznaczonej jako promocje. Jednak nigdzie nie było podanych cen produktów. Wzięłam więc jeden serek i podeszłam z nim do pracownic, które akurat rozładowywały towary i zapytałam o cenę. Niestety nie potrafiły mi jej podać, ale jedna z nich pokazała mi gdzie znajduje się czytnik cen i że tam mogę sobie sprawdzić ceny. Powiedziała, że niestety zacięła im się tego dnia drukarka i dlatego nie ma cen. Po sprawdzeniu ceny produktu, udałam się do kasy. I tu okazało się, że nadal otwarte są tylko dwie kasy, a kolejka jest jeszcze większa. Niestety nie miałam tak dużo czasu żeby stać w długiej kolejce, dlatego też odłożyłam towary i wyszłam ze sklepu bez zakupów. Kolejki do kas okazały się zbyt długie.