Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Allianz
Treść opinii: Po raz pierwszy zgłaszałam szkodę z AC. Poinformowałam, że moje auto zostało uszkodzone na prawym błotniku z tyłu, nie wiem kto i kiedy to zrobił, ale ponieważ cały dzień jeździłam po mieście i kilkakrotnie auto stało na różnych parkingach, zarysowanie musiało powstać właśnie tego dnia. Dodatkowo poinformowałam, że zauważywszy to zarysowanie dokładnie obejrzałam auto i jak się okazało z lewej strony delikatnie widoczne są rysy, co do których nie ma wątpliwości że powstały na skutek zbyt szerokiego otworzenia drzwi auta parkującego obok mojego. Pani przyjęła informacje o szkodzie zaznaczając jako jedno zarysowanie po prawej stronie i odbicia drzwi po lewej, umówiła osobę, która przyjedzie obejrzeć auto i wycenić szkodę. Podczas wizyty rzeczoznawcy dowiedziałam się że takie szkody po dwóch stronach auta są traktowane jako dwie oddzielne szkody, a każda naprawa szkody "kosztuje mnie" 10% zniżki AC. Ponieważ po raz pierwszy zgłaszałam szkodę nie znałam zasad, o czym informowałam Panią z infolinii i prosiłam o wszelkie informacje, które wiedzieć powinnam. Zatem nie poinformowanie o stracie zniżki oraz że szkoda którą zgłaszam będzie liczona jako dwie oddzielne szkody uznaję jako brak informacji o które prosiłam.