Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Terranova

Treść opinii: Wchodząc do sklepu nie usłyszałam odpowiedzi na "dzień dobry" mimo iż wyraźnie zwróciłam się i uśmiechnęłam do Pani przy kasie - Pani zajęta rozmową przez tel. Kręciłam się po sklepie przez dłuższy czas. Spodobała mi się kurteczka o przystępnej cenie, którą przymierzyłam, po wyjściu z przymierzalni nikt jednak też nie zwrócił na mnie uwagi. Taka sytuacja zdarzała mi się wiele razy podczas wizyt w tym sklepie. Cóż - pomyślałam - pewnie takie przyjęli standardy obsługi klienta. Udałam się do kasy - ta sama Pani dalej rozmawiała przez tel. Powtórzyłam powitanie - nic - wydawało mi się wręcz, że przeszkodziłam. Obsługa przy kasie kompletnie bez słowa, Pani jedynie podała kwotę. Ani proszę, ani dziękuje, ani do widzenia ani zapraszamy ponownie. Rzecz nie dbale zapakowana. Co gorsza z rozmowy telefonicznej tej Pani wywnioskowałam, iż jest kierownikiem, więc powinna raczej świecić przykładem i być wzorem dla podległych jej pracowników.