Opinia użytkownika: Mariusz_272
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Miesiąc temu kupiłem buty w sklepie Deichmann, niestety ostatnio buty porozklejały się. Postanowiłam oddać obuwie i właśnie w tym celu udałem się wczoraj popołudniu do pobliskiego sklepu. Po wejściu do sklepu zauważyłem,że jest w nim bardzo dużo klientów. Poszukiwałem pracownika, z,którym mógłbym porozmawiać o tym, co mnie sprowadza do sklepu, wszyscy jednak byli zajęci. Poszedłem, więc do kasy,przy której również była kolejka. Po tym jak Pani kasjerka zakończyła transakcje z innym klientem zapytałem jak mam rozwiązać mój problem. Pani oglądnęła buty i następnie stwierdziła,że należy sporządzić dokument reklamacyjny. Po 2 minutach od momentu nawiązania rozmowy z Panią kasjerką podszedł do nas inny pracownik. Pan przywitał mnie,następnie oglądnął obuwie i stwierdził, iż mam się udać na sklep i wybrać sobie obuwie zamienne. Poinformował mnie, iż jeśli wybiorę buty droższe to będę musiał dopłacić różnice a jeśli wybrany produkt będzie tańszy od poprzedniego wówczas różnica zostanie mi zwrócona. Pracownik dodał, że jeśli nie zdecyduje się na zakup żadnych butów wówczas firma odda mi całą kwotę, jaką wydałem na uszkodzone obuwie. Po uzyskaniu informacji poszedłem na teren sklepu w poszukiwaniu produktu,który mógłby mnie zainteresować. W sklepie było dość ciasno, ponieważ duża liczba klientów uniemożliwiała swobodne poruszanie się pomiędzy regałami. Po długich poszukiwaniach zdecydowałem się na takie same buty,jak te,które zwróciłem. Wybrałem rozmiar i po podjęciu ostatecznej decyzji udałem się do kasy. W kolejce do kasy stałem ok. 5 minut. Pani ponownie powitała mnie, następnie poinformowała, iż buty są w takiej samej cenie jak te reklamowane, więc nie ma żadnej różnicy cenowej. Następnie pracownik podał mi kartę gwarancyjną oraz poinformował, iż okres gwarancyjny na nabyte obuwie liczy się od nowa. Pani zaproponowała mi również zakup środka do pielęgnacji obuwia. Pracownicy w sklepie byli bardzo mili, jednak duża liczba klientów nie pozwoliła na to, aby mogli udzielić porady każdemu klientowi momencie, kiedy tego oczekiwał.Pracownicy ubrani byli w firmowe bluzy koloru niebieskiego.