Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: DEICHMANN

Treść opinii: Wczoraj w godzinach popołudniowych udałam się na zakupy do sklepu Deichmann.W sklepie było bardzo dużo klientów. Po wejściu do sklepu zaczęłam rozglądać się za kozakami, ponieważ takie właśnie buty przyszłam kupić. Na półkach sklepowych był bardzo duży wybór obuwia. Zatrzymałam się przy produkcie,który wzbudził moją szczególną uwagę, niestety nie mogłam znaleźć odpowiedniego numeru. Pomimo tego, iż w sklepie było czterech pracowników,żaden z nich nie miał czasu, aby udzielić mi odpowiedzi. Po 10 minutach jeden z pracowników podszedł do mnie, przywitał mnie i przeprosił za tak długi czas oczekiwania. Następnie pracownik zajął się poszukiwaniem towaru, który mnie zainteresował. Po 4 minutach Pani poinformowała mnie, iż takiego numeru butów już nie ma, ale zaproponowała mi zakup kozaków wizualnie podobnych do tych, które mnie zainteresowały. Po zakończeniu zakupów udałam się do kasy. W związku z tym,że w sklepie było dużo klientów kolejka do kasy była długa. Stałam w kolejce ok. 7 minut. Po podejściu do kasy Pani powitała mnie a następnie podała kartę gwarancyjną a także zaproponowała zakup środków do pielęgnacji obuwia. Po zakończeniu transakcji Pani kasjerka pożegnała mnie oraz zaprosiła ponownie na zakupy. Produkty w sklepie były popakowane w kartonach, etykiety cenowe były dobrze widoczne, nie wszystkie jednak odpowiadały produktom, pod którymi widniały. W sklepie panował porządek, pracownicy byli ubrani w firmowe stroje. Obsługa sklepu była bardzo miła.