Opinia użytkownika: Dariusz_43
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Zawierałem umowę na usługi telekomunikacyjne w salonie firmowym. Pierwsza sprawa to system "elektronicznej" kolejki który mile mnie zaskoczył bo przyspieszył obsługę oraz wyeliminował często spotykane cwaniactwo polegające na wpychaniu się w kolejkę. Po krótkim czasie oczekiwania zostałem skierowany do konsultanta. Obsługiowała mnie pani Mariola Ożóg. Jej obsługa była profesjonalna ale moja ocena bardziej wiąże się z jednym faktem. Pod koniec formalności konsultantka sprawdziła czy nie należy mi się obniżka abonamentu. Okazało się że tak i ta obniżka została uwzględniona w umowie. To miłe zaskoczenie bo w większości takie informacje nie pojawiają się w ulotce ani w ofercie na stronie internetowej. Zazwyczaj są wykorzystywane jako kolejny element do przekonania klienta. Wzbudziło to moje zaufanie bo otrzymałem coś co należało mi się a o czym nie wiedziałem i nie zostało to pominięte.