Opinia użytkownika: Anna_1636
Dotycząca firmy: Simply Fine
Treść opinii: Plusem salonu jest miła obsługa. Fryzjerka w najdrobniejszych szczegółach dopytuje się o efekt oczekwiany przez Klienta. Bardzo miło zaskoczyło mnie również to, iż fryzjerka zapamiętała mnie, mimo iż byłam dopiero drugi raz w tym salonie, pamiętała również jak mnie obcinała - mimo że salon jest w galerii handlowej i cieszy się bardzo dużą popularnością. Efekt końcowy pozytywny. Plus za poinformowanie mnie, że od następnego miesiąca moja fryzjerka będzie pracowała w innym salonie, tej samej sieci, i podanie numeru telefonu. Minusem jest sam początek wizyty (zarówno za pierwszym jak i drugim razem), kiedy to fryzjerka proponuje zakup przeróżnych kosmetyków do włosów -zanim zapyta się o preferowane cięcie. Moim zdaniem przedstawienie oferty kosmetyków powinno byc na końcu albo wcale - jest specjalna gablota z kosmetykami i jeżeli jestem zainteresowana to sama pytam. Czułam się wtedy jakby moja fryzjerka była akwizytorem. Minus dla salonu również za to , że umówić na konkretną godzinę można się dopiero w dniu wizyty - dzwoniąc dzień wcześniej zostałam poproszona o telefon w dniu następnym.