Opinia użytkownika: Anna_1636
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Wizyta dotyczyła podpisania nowej umowy abonamentowej, z uwagi na kończący się termin obowiązywania poprzedniej umowy. Pracownik obsługujący posiadał ogólną wiedzę na temat oferty operatora, aczkolwiek nie starał sie jej zaprezentować. "Bonus" dla pracownika to sprzedanie nowej aktywacji i na tym głównie skupiał się przedstawiciel sieci - na namówieniu kupującego do zakupu nowego numeru telefonu komórkowego. Wiedza na temat szczegółów oferty nie była jednak zgłębiona. Jako pracownik banku, zwracam uwagę na przepisy. Pracownik nie był w stanie wskazać w regulaminie ani rzeczowo potwierdzić, iż po upływie 12 miesięcy będą mogła zrezygnować z oferty, mimo iż wcześniej tak reklamował ofertę. Pracownika w moich oczach dyskwalifikował łupież na klapie garnituru. Ponadto o niskich kwalifikacjach personelu, do pracy w bezpośredniej opbsłudze klienta, świadczył fakt, iż dwie wolne pracownice, głosem dającym się usłyszeć , komentowały prośby poprzedniego konsumenta - rzecz jasna niezbyt pozytywnie. Z usług operatora nadal korzystam, z uwagi na ofertę, ceny i przywiązanie.