Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Do banku wybrałem się żeby zapytać o wymianę karty do bankomatu,gdyż moja traciła ważnosc. Znajduje się on przy głównej ulicy, z daleka widać święcące, bardzo wyraźne neony. Bank nie posiada właściwe żadnych miejsc parkingowych, Jedynie z boku może zaparkować kilka samochodów. Bank w swoim przedsionku posiada bankomat oraz wpłatomat. Moją uwagę zwróciła okropnie brudna podłoga oraz mnóstwo wyrzuconych na podłogę wydruków z obu urządzeń. W środku, w drugiej części są dwa główne stanowiska kasowe. Za nimi jest jeszcze jedno stanowisko, lecz nieużywane w podstawowych sprawach. Wnętrze prezentuje się bardzo ładnie, dostępne są ulotki z promocjami, czy to kredytowymi czy tez zachęcające do otwarcia konta. Bank nie posiada krzesełek przy głównych okienkach, także starsze osoby musza swoje odstać. Jedyne krzesełka są w dalszej części, przy wspomnianym trzecim stanowisku. Podczas mojej wizyty działały dwa stanowiska. Stałem niedługo w kolejce, około 5 minut. Panie obsługujące były młode, sympatyczne ubrane w koszulki z kołnierzykami. Miały tez identyfikatory. Dowiedziałem się, że nie musze nic robić, aby dostać nową kartę. Karta bowiem dostarczona zostanie poczta, i to za darmo. Pani poinformowała mnie, że mogę zamówić odpłatnie specjalny wzór na mojej karcie, ale nie byłem tym zainteresowany. Generalnie ocena pozytywna, lecz nie maksymalna z powodu przedsionka banku. Mogą przecież wstawić tam kosz.