Opinia użytkownika: Monika_736
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Dzwoniłam pod infolinie banku WBK. Miałam pytania związane z posiadaniam kredytu oraz kosztami jego prowadzenia. Dodzwoniłam się w miarę szybko ( po próbie, gdzie przekiwrowano mnie do kogoś innego). Zadałam kilka ważnych dla mnie pytań. Konsultantka była bardzo niemiła, odniosłam wrażenie, że odpowiada mi z wielkim lekceważeniem i niechęcią. To ja starałam się byc miła, by uzyskac potrzebne mi informacje i nie zostac zbyta. Rozmaiwając konsultantka rozmawiała ze mną tak jakby musiała odbierac i bronic się przed atakami z mojej strony. W każdym bądź razie bank to nie sprzedawanie bułek do jedzenia, tu chodzi o bardzo istotne kwestie, nie ma w tej branży miejsca dla jakiś antagonizmów, czy przemilczanych spraw, które mogą zaważyc na twoje oszczędności.