Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Jestem absolwentem wyższej szkoły bankowej, w związku z tym szczególną uwagę zwracam na jakość obsługi w jednostkach finansowych. Swoją przygodę z bankiem Millennium rozpocząłem w szkole średniej – gdzie to właśnie ten bank na lekcjach prezentował rachunek bankowy uczeń/ Student do wieku 26 lat. Pani była bardzo miła, przekonywująca – potrafiła dotrzeć do młodych, zainteresować tematyką oszczędności, trzymania gotówki na rachunku, korzystania z kart płatniczych – wtedy jeszcze nie tak bardzo rozpowszechnionych h jak obecnie. Do dnia dzisiejszego jestem klientem Millennium. Choć nie uważam ten bank za najbardziej atrakcyjny jeśli chodzi o promocyjność, zyskowność usług – lecz na pewno starają się iść z biegiem czasu i wprowadzać innowacyjne, ciekawe usługi w swej ofercie. Wiele wizyt odbyłem w różnych oddziałach banku przez ok. 6 – 7 lat, za każdym razem byłem profesjonalnie obsłużony – zazwyczaj przez młode, uśmiechnięte osoby – które w razie jakichś wątpliwości potrafiły odpowiedzieć na nurtujące mnie pytania. Po za tym, że nie jest to najatrakcyjniejszy bank do oszczędzania, ani oprocentowanie nie jest najkorzystniejsze (lecz za to stabilność jest na wysokim poziomie) – to od strony podejścia do klienta, wizerunku banku, marki oraz jakości obsługi oceniam Millennium na najwyższym poziomie, lecz ten zysk na lokacie, koncie oszczędnościowym zwiększa się powoli – dlatego końcowa ocena +3.