Opinia użytkownika: Radosław_95
Dotycząca firmy: UPS
Treść opinii: Kilka dni temu zadzwonił do mnie kurier z informacją, że ma dla mnie przesyłkę. Poprosiłem, aby nie doręczał jej, tylko zostawił w biurze, aja odbiorę ją osobiście. Po przybyciu do placówki zauważyłem dwóch panów obsługujących jedną (nie ukrywam, że urodziwą) panią. Nie odpowiedzieli nawet "Dzień dobry", mimo że głośno się przywitałem. Czekałem grzecznie, aż raczą się zainteresować kimś poza tą panią. W końcu jeden skończył zostawiając kolegę obok klientki i zaczął siedzieć i patrzeć się w monitor komputera. Gdy zauważyłem, że nic nie robi, a nie widziałem nawet chęci zainteresowania się moją osobą, zagadałem, że przyszedłem odebrać paczkę. Osobnik spojrzał poirytowany że mu przeszkadzam i usłyszałem "zaraz". Na moje oburzenie i pytanie "Co pan w ogóle tu robi, bo chyba nie pracuje!" wstał i łaskawie poszedł po paczkę. Już mi ją prawie dał (można powiedzieć że cofnął rękę), ale zreflektował się, że panienka patrzy i słucha, więc zechciał jeszcze pokazać jaki to on jest ważny i robiąc zbędne problemy (które prawdopodobnie nieco podniosły jego range w jego własnych oczach) mówiąc: "Musi być dokument ze zdjęciem, bo nie wydam paczki." Sądzę że powinien jako pracownik grzecznie poprosić mnie o okazanie dokumentu stwierdzającego moją tożsamość. Obsługa skandaliczna. 26.10.2009r. potrzebowałem się dowiedzieć czy mogę wysłać bardzo ciężką rzecz przez firmę UPS i ile to by kosztowało. Po około 10 próbach dodzwonienia się (sygnał był, ale nikt nie raczył odebrać) zadzwoniłem do oddziału UPS w Poznaniu i tam za pierwszym razem się dowiedziałem wszystkiego. Jeśli chodzi o kurierów i doręczanie przesyłek, to nie mam zastrzeżeń i wręcz mogę ich pochwalić, ale firma to ogół, a nie jeden z członów.