Opinia użytkownika: nepomucen
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Oferta banku, w którym do tej pory trzymałem pieniądze okazała się w ostatnim czasie mało atrakcyjna. Dlatego też zacząłem się rozglądać za nowym, któremu z czystym sumieniem mógłbym poświęcić swoje oszczędności. Wybór padł na Eurobank, ze względu na stosunkowo niskie opłaty oraz dosyć wysokie oprocentowanie rachunku. Placówka przy al. KEN 105 wygląda bardzo skromnie, wewnątrz znajdują się jedynie dwa stanowiska do obsługi klientów. Najbardziej przeszkadzało mi jednak to, że przez cały czas musiałem siedzieć na plastikowym, niewygodnym stołku, przypominającym te z barów. Być może jest to standardowy element wystroju wnętrza wszystkich placówek Eurobanku, ale mi osobiście nie przypadł do gustu. Żadnych zastrzeżeń nie mogę mieć co do jakości obsługi. Po wejściu do placówki niemal od razu zostałem zaproszony do biurka, a w zasadzie w tym przypadku do stanowiska obsługi klienta. Pani która mnie obsługiwała była ubrana, jak przystało na bankowca, w białą koszulę oraz garsonkę. Również poziom jej wiedzy o oferowanych przez bank produktach nie pozostawiał wiele do życzenia. Samo otwarcie konta trwało zaskakująco krótko ( ok.20 min ) a moja rola polegała jedynie na złożeniu podpisów pod kilkoma dokumentami. Pomijając niewygodnie siedzenia, Eurobank stworzył korzystne pierwsze wrażenie. Mam nadzieję że w przyszłości nie zawiodą mojego zaufania.