Opinia użytkownika: beata2701
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: W sklepie Leroy Merlin zjawiłam się, żeby kupić materiały niezbędne do przeprowadzenia remontu w domu. Sklep jest duży, więc i asortyment nie jest ubogi. Po wstępnym wybraniu towaru, musiałam niestety czekać ponad pół godziny (!!!!!) na to, żeby obsługa sklepu raczyła się mną zająć. Najpierw był klient, ale po jego odejściu panowie z obsługi poszli sobie gdzieś między regały i urządzali sobie śmiechy. Widzieli, że czekam z mężem przy ladzie, lecz mimo to nie podeszli. Podeszłam więc ja do nich i zapytałam, czy mogę prosić o pomoc. Odpowiedzieli, że trzeba poczekać jeszcze chwilę. Ta chwila przeciągnęła się właśnie do pół godziny. Gdy już jeden z panów znudził się rozmową z kolegami, zdecydował się podejść do nas i widząc moje bardzo duże zniecierpliwienie - obsłużył mnie uprzejmie i zajął się odpowiednio. A chodziło mi tylko o złożenie zamówienia, ponieważ na przygotowanie towaru czekałam kolejne pół godziny (było to kilka paczek płyt ściennych). Na szczęście panowie przygotowywali towar, a ja nie musiałam czekać już przy ladzie tylko mogłam w tym czasie kupić jeszcze inne rzeczy w tym sklepie. Wyszłam ze sklepu zdenerwowana, chociaż zakupy zawsze były dla mnie relaksem. Utwierdziłam się w przekonaniu, że im większy sklep, tym większy bałagan.