Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour Express
Treść opinii: O godzinie 18:40 przyszłam na zakupy do sklepu Carrefour Express we Wrocławiu na ul. Borowska 114. Jakość obsługi w tym sklepie jest na nieskim poziomie. Na ten stan składa się kilka zaobserwowanych faktów: - była tylko jedna kasa obsługująca płatność kartą - przy pozostałych umieszczona jest informacja: "płatność tylko gotówką". W wyniku czego dochodzi do sytuacji gdzie przy kasie z płatnością kartą ustawia się kolejka licząca co najmniej kilkadziesiąt osób, tym samym w znaczącym stopniu wydłuża się czas oczekiwania na dojście do kasy. Często też (wcześniejsze obserwacje) dochodzi do sytuacji, że czynne są tylko dwie kasy - co przy dużej ilości klt przychodzących z pobliskich bloków stanowi naprawdę duży problem związany z czasem oczekiwania - obsługująca moją kolejkę kasjerka przy tzw " kasie do 5 produktów stanowiącej też punkt obsługi klienta" wykazywała swoją wyraźną dezaprobatę wobec klientów i za każdym razem starała się przedłużyć czas obsługi jednego klienta poprzez rozmowy na stopie prywatnej z ochroniarzem. Gdy jedna z klt zapytała ta kasjerkę dlaczego cena soku Hortex inna jest wywieszona przy produkcie, a inna jest nabijana przez kasę kasjerka zaczęła podniesionym głosem mówić do klt : że jak klt chce to może sama sobie te ceny tam pozmieniać, bo ona(kasjerka) tym się nie zajmuje. Wynikła mała kłótnia w wyniku, której klt niezadowolona odeszła od kasy. - produkty w tym sklepie rozkładane są na bieżąco, jedynym problemem jest czasami pojawiająca się niezgodność pomiędzy ceną widniejąca pod produktem, a ceną rzeczywistą. - na dobrym poziomie oceniam też czystość panującą w sklepie