Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: W mBanku chciałam zgłosić fakt, że w jednym ze sklepów odmówiono mi przyjęcia płatności kartą ze względu na zbyt niską wartość zakupów, chociaż placówki handlowe nie mogą samodzielnie wprowadzać takich ograniczeń. Odpisano mi już po dwóch godzinach. Okazało się, że do zgłoszenia muszę podać jeszcze pewne swoje dane. Gdy to zrobiłam, następna pracownica mBanku, która mi odpisała na zgłoszenie, nie zrozumiała prosto sformułowanej prośby i odpowiedziała tylko na pytanie, którego nie zadałam. Musiałam 5 razy pisać e-mail do mBanku, żeby trafić na kompetentną osobę, która przyjęła zgłoszenie. Kilka dni później otrzymałam telefon od pracownicy mBanku z informacją o przyjęciu i przekazaniu zgłoszenia odpowiedniej instytucji. Rozmowa była bardzo miła i dostarczyła mi odpowiednich informacji i wyjaśnień. Niestety wcześniejsze problemy z komunikacją i niezrozumieniem przez pracowników mojej jasno sformułowanej prośby i potrzeb pozostawiły niemiłe wrażenie.