Opinia użytkownika: Magdalena_694
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Po kolejnej wizycie na stacji BP nadal mogę spokojnie powiedzieć, że jest to dobra, przyjazna dla klienta stacja paliw. Na terenie stacji panuje porządek. Obsługa jest bardzo miła, uśmiechnięta i pozytywnie nastawione do klienta, dobrze poinformowana o asortymencie. Obsługa stacji zawsze jest ubrana w takie same koszule – zgodnie ze standardami - z przypiętymi identyfikatorami. Proces obsługi klienta jest cały czas taki sam - podchodząc do kasy usłyszałam od uśmiechniętej Pani: „zapraszam do kasy”. Spytano mnie czy chciałabym fakturę za paliwo i czy coś jeszcze sobie życzę. Po zapłaceniu Pani poinformowała mnie o ilości punktów na karcie i zaproszono do ponownego przyjazdu. Cały przebieg transakcji i sposób obsługi przebiega na dobrym poziomie, bez zarzutów. Ceny artykułów są takie jak przy ostatniej wizycie. Czas obsługi nadal jest uzależniony od pory dnia. Jednak mimo kolejki w ciągu dnia wszystko przebiega szybko i sprawnie. Toaleta w nienagannym stanie o każdej porze dnia. Polecam.