Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Renata
Treść opinii: Miałam zamiar zrobić w tym sklepie zakupy za kwotę 3 zł, zapłacić kartą i wypłacić pieniądze, korzystając z usługi Visa Cashback (na stronie internetowej mojego banku widnieje informacja, że jest taka możliwość). Ekspedientka powiedziała, że nic nie wie o usłudze Visa Cash Back, a poza tym nie mogę zapłacić za swoje zakupy kartą, ponieważ w tym sklepie płatność kartą jest przyjmowana od kwoty 20 zł. Zapytałam, czy sklep ustalił taką granicę, czy jest to zapisane w umowie z dostawcą usługi przyjmowania płatności kartą, ponieważ z tego co wiem, sklep nie może wprowadzać takich ograniczników. Kasjerka uznała, że może i nie próbowała mi tego wyjaśnić, a ja zakupów nie zrobiłam i już raczej nie zrobię w tym sklepie. Nie tylko ta sytuacja o tym zadecydowała. Podczas zakupów znalazłam na półce wiele przeterminowanych produktów. Gdy powiedziałam właścicielce, że na półce jest przeterminowany pasztet, podziękowała, że jej to przekazałam i poprosiła tylko, żebym jej go w takim razie dała. Powiedziałam, że jest tam wiele sztuk przeterminowanego towaru i dopiero wtedy właścicielka poprosiła jedną z pracownic, by przejrzała te pasztety, gdy będzie wolna. Sam sklep nie zachęca do robienia zakupów: powierzchnia sklepu jest niewystarczająco duża na towar, który się w nim znajduje. Klienci mają problem z poruszaniem się po nim.