Opinia użytkownika: WIOLETTA_59
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Jestem klientką Kauflandu, średnio 3 razy w tygodniu robię w nim zakupy. Jakość obsługi w tym hipermarkecie jest zadowalająca.Obsługa zawsze miła, pomocna i uśmiechnięta. Pracownicy rozpozanawani,zawsze mają założone fartuchy z identyfikatorem.Towar na półkach zawsze poukładany, przy każdym towarze metka z ceną. Na poczatku, jak sklep został otwarty, nie umiałam odnaleźć niektorych artykułów ktore chciałam zakupić, ale po kolejnych zakupach nie sprawiało mi to już problemu.Nie zdarzyło mi sie jeszcze zakupić w tym sklepie czegoś nieświeżego. natomiast muszę wspomnieć o fakcie,że nie zawsze cena na metce odpowiada cenie, która jest przy kasie. ale niestety, to nie tylko problem tego marketu, ale również wielu innych. Robiąc duże zakupy, klienci nie zawsze zwracają uwagę na cenę. Istotny jest również fakt, że na początku, gdy sklep został otwarty ceny były o wiele niższe, niż są teraz.Ogólnie sklep oceniam dobrze, mogę go polecić innym klientom.