Opinia użytkownika: natalka
Dotycząca firmy: W.Kruk
Treść opinii: Do salonu Kruka wybralam się z nastawiniem bojowym ponieważ prezent, który otrzymałam troche ponad trzy miesiące temu znowu się zepsuł. Konkretnie chodzi o naszyjnik, który po raz trzeci zerwał się leżać na szafce. Problem polegał na tym, że był on dosyć nieszczęślwie zrobiony i łańcuszek w naszyjniku po prostu sie łamał. Była to już trzecia reklamacja, wcześniejsze zostały zaakceptowana i naprawa została wykonana bezpłatnie co jest dowodem na to, że firma zdaje sobie sprawę, że to wada towaru. Tym razem poprosiłam o wymianę ponieważ towar jest ewidentnie wadliwy. Początkowo Pani z obsługi zasugerowała, że to wina użytkowanie, wyjaśniłam więc, że łańcuszek zrywa sie nawe jeżeli leży na szafce, usłyszałam więc, że trzeba go inaczej układać. Nie spodobało mi sie to więc poprosiłam o instrukcje obsługi jak układać naszyjnik aby sie nie zrywał. W tym czasie pojawiła się druga Pani i po wysłuchaniu mojej prośby wraz z uzasadnieniem zaproponowała wymianę na innym model jeżeli ten nie spełnia moich oczekiwań. Moim zdaniem jest to zachowanie godne poważnej i szanującej się firmy. Teraz wiem, że mogę robić tam zakupy ponieważ jeżeli tylko cokolwiek się z towarem stanie to otrzymam odpowiednią pomoc.