Opinia użytkownika: Ireneusz_4
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Oddział mieszczący się na rogu Szewskiej i Rynku Głównego w Krakowie prezentuje się przestarzale. Widać że placówka od dawna potrzebuje remontu, nowych mebli oraz wymiany sprzętu. Po podejściu do stanowiska kasowego przez ok 7 min czekałem na możliwość podejścia do okienka, pomimo że przy dwu z nich nie odbywała się obsługa petenta. Panie przez cały czas rozmawiały między sobą ustalając szczegóły wieczornego wyjścia. Doradca kilkakrotnie wychodził z moim dowodem osobistym i wracał po kilku minutach nie informując o przyczynach swojego zachowania. Finalnie po mojej interwencji okazało się że osoba zakładająca mi konto wpisała złe województwo przy adresie zameldowania. Dziwnym jest to przez kilka miesięcy użytkowania konta nikt nie zwrócił na to uwagi. W momencie ustalenia błędu doradca zaczął wydzwaniać do oddziału w którym zakładałem rachunek celem namierzenia winnego zaistniałej sytuacji po czym skierował mnie do niego celem dokonania korekty. Wypłata gotówki nastąpiła po prawie 20 minutach, naturalnie Pani obsługująca nie zaproponowała że sama poprawi błąd w kartotece klienta jak również żadnego dodatkowego produktu. Brak identyfikatora z nazwiskiem. Rozmawiając przez cały czas ze swoją koleżanką nie odpowiedziała na moje pożegnanie.