Opinia użytkownika: Monika_780
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Na początku studiów założyłam sobie konto studenckie właśnie w Multibanku. Nie miałam w zasadzie żadnych zastrzeżeń, aż do momentu kiedy w czerwcu bieżącego roku zadzwoniła do mnie szefowa z informacją, że wróciła moja wypłata. Nie bardzo wiedziałam co się dzieję, więc zadzwoniłam na infolinie banku. Tam Pani zapytała mnie tylko czy dostałam informację o tym, że muszę przekształcić swoje konto studenckie na rachunek osobisty i powiedziała, że powinno być wszystko ok. Informacja o potrzebnie przekształcenia rachunku do mnie nie dotarła- tzn. prawdopodobnie została wysłana ale na mój stary adres korespondencyjny- ale o tym później. Wracając do mojego wynagrodzenia po drugiej próbie pieniądze znowu wróciły na konto firmowe, zadzwoniłam zatem jeszcze raz i znowu dowiedziałam się, że wszystko jest ok. Po czym spróbowałam zrobić przelew ze swojego konta i okazało się, że jest ono zablokowane. Dzwoniąc po raz kolejny w końcu dowiedziałam się, że moje konto zostało zablokowane, ponieważ nie przekształciłam je w konto osobiste i aby tego dokonać muszę połączyć się z inną konsultantką i blokada zostanie zdjęta telefonicznie, po przełączeniu do drugiej Pani dowiedziałam się, że blokadę mogę zdjąć tylko poprzez stosowne oświadczenie podpisane w placówce banku. I tu już moja cierpliwość się wyczerpała. Podsumowując: pracownicy zupełnie nie kompetentni, kilka razy zostałam wprowadzona w błąd, rygorystyczne, bezsensowne zasady blokowania konta tylko dlatego, że nie zostało ono przekształcone (tym bardziej, że bank nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów), bardzo słaby przepływ informacji- po wysłaniu listownie informacji i nie wykonania przekształcenia w odpowiednim czasie chyba najpierw ktoś do mnie powinien zadzwonić i zapytać czy otrzymałam taką informację a nie od razu blokować rachunek.