Opinia użytkownika: Dust_colector
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Podczas zakupów w hipermarkecie moja narzeczona zwróciła uwagę na komplet - stolik szklany+krzesła. Były wystawione dwa komplety. Chcieliśmy zapytać, czy są dostępne także inne, bona każdym z nich dostrzegaliśmy drobne wady.W pobliżu nie widać bylo żadnego pracownika. Po krótkim oczekiwaniu udałem się dwa działy obok i zapytałem pracownicę, która skierowała mnie do pracownika ochrony - który, wg niej,miał zawołać praconika z odpowiedniego działu. Pracownik ochrony skierował mnie do punktu obsługi klienta. Tam powiedziano mi, że jest inwentaryzacja i jest niedobór pracowników na sklepie. Wskazała mi jednak odpowiednią osobę i wskazany pracownik podążył za mną. Pracownik sprawiał wrażenie, że nie zawsze wszystko do niego docierało od razu. Jednak systematycznie odpowiadał na pytania. Wyjaśnił, że w czasie inwentaryzacji, magazyn jest "zamkniety" i tylko towar z ekspozycji jest na sprzedaż. Jednak prawdopodobnie nie ma innych egzemplarzy z tego modelu. Pracownik podał także szczegółowe informacje na temat transportu (co nas bardzo ucieszyło - do 30km transport był darmowy). Po sfinalizowaniu transacji i umówieniu transportu(który później okazał się bardzo punktualny) udaliśmy się na dalsze zakupy. Przy okazji poszliśmy sprawdzić, który ze stolików zostanie nam spakowany. Okazało się, że pracownik pakuje właściwy stolik - poza tym, zaproponował powymieniać krzesła pomiedzy zestawami, aby do nas trafiły te najlepsze.