Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Oriflame
Treść opinii: Robiłam na stronie Oriflame zamówienie dla znajomej konsultantki. Ponieważ omyłkowo zamówiłam produkty niepotrzebne chciałam odwołać zamówienie. Zadzwoniłam do centrali firmy. Zgłosił się pan. Przedstawił się imieniem i nazwiskiem. Powiedziałam mu, że zostało źle wpisane zamówienie. Pan nieprzyjemnym i autorytatywnym tonem powiedział, że jeżeli zamówienie zostało zatwierdzone, to nic nie da się już zrobić. Zaprotestowałam, mówiąc, że koleżanka kiedyś odwołała zamówienie. Pan powiedział, że no tak odwołać można. Po chwili milczenia zapytałam, czy podać mu numer zamówienia czy numer konsultanta. Pan powiedział, że numer konsultanta. Przełączył mnie na słuchanie muzyki, po czym powiedział, że do godziny zamówienie będzie anulowane. Cieszę się, że sprawę dało się jakoś rozwiązać, szkoda tylko, że pracownik nie zaproponował rozwiązania sam od siebie, tylko od początku uznał, że nic nie może w tej sprawie zrobić. Dopiero, kiedy powołałam się na analogiczną sprawę, którą dało się załatwić pozytywnie, pan uznał, że faktycznie, jest taka możliwość.