Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Hi Mountain
Treść opinii: Wizyta została przeprowadzona w sklepie HiMountain w celu przeprowadzenia konsultacji w sprawie zakupu obuwia górskiego. Był to pochmurny dzień z opadami deszczu. Towar prezentowany na manekinach w witrynie sklepu ułożony był estetycznie, poszczególne elementy ubioru dobrane były kolorystycznie i odpowiednio do pory roku. Wewnątrz panował porządek. Podłoga mimo deszczowej pogody była sucha i czysta. Odzież w większości umieszczona była estetycznie na wieszakach, jednakże na środku stała skrzynia z odzieżą przecenioną, gdzie poszczególne ubrania nie były poskładane, a przeciwnie - pozwijane i wymięte. Nie sprawiało to dobrego wrażenia. Buty eksponowane były w ciekawy sposób, nie utrudniający jednak swobodnego ich ściągania z półek. Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez sprzedawczynię - krótko obciętą blondynkę bez identyfikatora. Po 10ciu minutach rozglądania się nie została mi zaproponowana pomoc, więc poprosiłam o nią sama. Sprzedawczyni chętnie podeszła ze mną do półki z obuwiem i zadała szereg podstawowych pytań dotyczących prawidłowego dobrania towaru. Po uzyskaniu odpowiedzi wskazała mi na buty, które spełniają moje oczekiwania. O każdym z nich starała się powiedzieć w kilku słowach i porównać z pozostałymi. Jej wypowiedzi były jasne, konkretne, a przy tym bardzo życzliwe i co najważniejsze szczere i praktyczne. Nie wskazała mi konkretnego modelu buta jako najlepszego - sugerowała jedynie najlepsze 3 możliwości, ale ostateczna decyzję pozostawiła mi. Zadałam sprzedawczyni jeszcze kilka pytań na temat sprzętu turystycznego. Uzyskałam sensowne odpowiedzi. Osoba ta wzbudziła we mnie zaufanie dzięki zaangażowaniu w pomoc dobrania obuwia. Wydawała się być kompetentna dzięki znajomości właściwości towaru i licznych porównań sprzętu różnych firm. Przy wyjściu sprzedawczyni życzyła mi miłego dnia co było dla mnie dużym, pozytywnym zaskoczeniem. Jeśli miałabym polecić komuś sklep turystyczny to na pewno był by to ten.