Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.

Treść opinii: Po tygodniowej przerwie i złożonej skardze postanowilem sprawdzić, czy w końcu mi się za trzecim podejściem uda zamknąć konto. Niestety nic takiego nie nastąpiło. 1/ Nadal niestety trzeba czekać w kolejce na obsłużenie przy okienku. Jeśli klient jest drugi w kolejce średnio czeka 60 minut. Zaznaczę, że czynne są 2 stanowiska. Powoduje to liczne komentarze i zdenerwowanie wśród kleintów. 2/ Nie ma dobrego przepływu informacji między centralą banku a oddziałami (rano otrzymuję informację z centrali banku, że mogę zamknąć knto, w oddziale okazuje się, że jest to niemozliwe). 3/ Pracownicy nie są dobrze przeszkoleni, zwłaszcza w sytuacjach trudnych i rzadko występujących. 4/ Sama centrala nawet nie wysyla przeprosin za zaistniałą sytuację. 5/ Załatwianie jakiejkolwiek sprawy związane jest z bardzo dużą biurokracją, co niesamowicie wydłuża czas oczekiwania na obsłużenie.