Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Tata kupił aparat fotograficzny w biedrące który niestety pzrestał działać poprosił mnie żebym zawiozła go do reklamacji ,wziełam aparat z całym wyposażeniem i paragonem i pojechałam.Co prawda wchodząć do sklepu zastanowiałam się gdzie mam z tym się zgłosić bo w sklepie są tylko kasy niem na żadnego punktu serwisu czy czegoś podobnego ale spytałam się pierwszej napotkanej osoby z obsługi na sklepie która zaprowadziła mnie na zaplecze i wzieła odemnie zepsuty aparat oraz paragon spisała zgłoszenie reklamacyjne sprawdziła co się dzieje z aparatem ,Pani była bardzo miła nie grymasiła ,że jej zajmuje czas ,nie robiła jakis zbędznych uwag czy czego kolwiek niestosownego ,załatwiła sprawe w miare możliwości szybko ,na zakończenie poinformowała mnie o terminie rozpatrzenia reklamacji i wzieła numer telefonu informując ,że jak aparat wróci z serwisu to pzredzwonią do mnie .Wizyta w tym sklepie choć z reklamacją była przyjemnością .