Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W ostatnim czasie zdecydowałem się na ubezpieczenie mieszkania od zdarzeń losowych oraz kradzieży. W celu poznania oferty oraz cen PZU postanowiłem zadzwonić na ich infolinię. Podczas rozmowy pracownik PZU wykazał się dużym entuzjazmem, kulturą osobistą oraz wiedzą merytoryczną, odpowiadając kilkakrotnie na moje pytania. W trakcie rozmowy poprosiłem o precyzyjną wycenę kosztów wybranej przeze mnie oferty. Ku mojemu (jakże pozytywnemu) zaskoczeniu pracownik zaproponował, iż oddzwoni do mnie w ciągu kilkunastu minut ponieważ wyliczenie dokładnej ceny zajmuje sporo czasu, a nie chciałby mnie narażać na koszty i długie oczekiwanie na linii. Zgodnie z obietnicą pracownik skontaktował się ze mną w niedługim czasie, przekazując kompleksowe informacje. Następnego dnia ponownie połączyłem się telefonicznie z infolinią PZU. Niestety pracownik, który odebrał telefon nie był już tak uprzejmy i kompetentny jak jego poprzednik. Jako jego podstawowe uchybienie uznałem nie przedstawienie się z imienia i nazwiska. Sposób prowadzenia rozmowy przez wspomnianego pracownika był bardzo chaotyczny i nerwowy, tak jakby nie miał pewności co do przekazywanych informacji, które notabene powtarzał kilkakrotnie mimo, iż z mojej strony padły już kolejne pytania. Ogólnie (głównie dzięki rozmowie z pierwszym konsultantem) moja ocena jakości usług pracowników infolinii PZU jest pozytywna. Przekazywane informacje były jasne i precyzyjne, a nastawienie na klienta bardzo poprawne.