Opinia użytkownika: Wojciech_240
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Polo market w m.Hel, wejście ok, ogólny bałagan na półkach i brak cen, nie działające czytniki cen, a w "koszach" pełen zestaw śmieci (wszelakich) nawet takich których nie mają kodów, spacer między regałami i zaczyna się: kolejka do kasy minimum 10 minut, nowi pracownicy: Nie umieją obsługiwać kasy, nie znają cen podstawowych produktów takich jak chleb lub bułki. Jeśli coś nie ma metki czas oczekiwania na obsługę wzrasta o kolejne 5 minut. Jeśli klient płaci kartą to marnujemy kolejne 2 minuty. ALE NAJWIĘKSZYM PROBLEMEM W TYM MARKECIE JEST NIEZGODNOŚĆ CEN NA PÓŁKACH I NA KASIE. SKANDAL, czasem człowiek się cieszy że "zaoszczędził" ale mleko (zwykłe w kartonie) za 5,99zł to chyba nieporozumienie, Nie chcę już wnikać w kompetencje kierownictwa, gdyż uważają iż wszystko załatwią krzykiem. I to na tyle co do mojej opinii