Opinia użytkownika: Karolina_156
Dotycząca firmy: Empik School
Treść opinii: Empik School, pod względem obsługi klienta jest najgorszą szkołą językową jaką spotkałam na swojej drodze. Są jedną z najdroższych szkół językowych w Poznaniu (może nawet sa na 2 miejscu co do wysokości ceny), a w niczym nie dorównują innym. Nie mają dodatkowych zajęć (to co niby jest to żenada), za podręczniki trzeba zapłacić, nie mają biblio- i videoteki. Oczywiście nie muszą tego mieć, choć inne szkoły to proponują. Poza tym oferują śmieszne 20% zniżki, choć dla mnie jest to tylko próba "złapania" klienta oferując złudną zniżkę, aż 20 procent. Choć nawet w przypadku skorzystania z tego bonusu kurs jest droższy niż inne. Ale te warunki byłby jeszcze do zaakceptowania, bo skoro działają na rynku to znaczy, że klienci kupują. Ale takiej niekompetencji jeszcze nie spotkałam. Co chwilę dostaję telefony dotyczące sposobu płatności za kurs. Zdecydowałam się na częstotliwość miesięczną, ale nie poinformowano mnie, że wiąże się to z zawarciem umowy kredytowej z jednym z banków, co oczywiście wpływa na zdolność kredytową. Mało tego, za każdym razem proponuje mi się inną formę rozłożenia rat. Każdy z pracowników mówi co innego (nie wspominając, iż najwięcej nieprawdziwych informacji udzielił mi sam Pan Dyrektor). I tylko pani Iza (blondynka) potrafiła jakoś załagodzić sytuację. Ciężko wszystko opisać. Ale byłam zdegustowana jakością obsługi w tej szkole. Szkoda, że jedyne co mnie tam trzyma to świetny lektor i tego im nie można ujmować.