Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Obsługa klienta tego oddziału mBanku jest na wysokim poziome. mBank oferuje głównie otwarcie konta przez internet a to wiąże się z ciągłym rozwiązywaniem problemów przez internet i infolinię. Pracownicy tego oddziału zawsze chętnie pomagają przy połączeniach z odpowiednią infolinią, wpłatach pieniędzy do wpłatomatu a także logowaniach przez stronę internetową. Pracownicy chętnie odpowiadają na każde pytanie - żadne z pytań nie jest dla nich niemądre. Kilka razy byłam świadkiem, jak starsze osoby szukały pomocy przy logowaniu się na konto i pytały o najprostsze rzeczy, takie jak: jak wpisać login, czy hasło lub nawet gdzie jest "enter". Dla obsługi mBanku żadne z takich pytań nie wydawało się śmieszne a pomoc była najwyższej jakości. Nie daję temu oddziałowi najwyższej oceny ze względu na zbyt małą ilość obsługi, przez co często musiałam stać w kolejce i czekać na pomoc w najprostszej sprawie nawet około pół godziny.