Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Billa
Treść opinii: Market Billa . Do sklepu wchodzi się z głównego holu, przez bramki umieszczone na przeciwko stoiska warzywniczego. Na samym początku, moją uwagę przykuły brudne koszyki dla klientów oraz poplamiona podłoga, przy samym wejściu. Przy stoisku warzywniczym obserwuję pracownicę, wykładającą świeży towar. Nagle podchodzi klientka z pytaniem: "Gdzie leżą pyzy?" Kobieta od razu odrywa się od swoich obowiązków i udziela szczegółowo informacji, po czym powraca z powrotem do pracy. Podchodzę do regału chłodniczego, gdzie chcę zakupić pizze. Patrzę na cenę zamieszczoną przed produktem, a tam niestety widnieje cena na zapiekankę. Rozglądam się wokół i widzę młoda Panią, wykładającego bułki na stoisku piekarniczym w rękawiczkacjhi i faruchu.. Dalej podchodzę do stoiska z wędlinami, gdzie zastaję dwie panie sprzedawczynie. Z czego jedna obsługuje, a druga dokrajiwuje brakujący asortyment. Czas oczekiwania, nie dłuższy niż 4 min. Obsługa sprawna, towar zapakowany poprawnie, waga również zgodna. Dział kas- 3 kasy były czynne, czas oczekiwania ok. 8min. Kasjerka powitała mnie, sprawnie skasowała moje zakupy, prawidłowo przyjęła i wydała resztę oraz paragon. Cenny w Billi moim zdaniem zbyt wysokie. Według mnie podejście do pracy niektórych pracowników jest rutynowe i obojętne.