Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Przed marketem bałagan - porozrzucane paragony, opakowania po produktach, w wózkach na zakupy pełno śmieci. Kosz na śmieci przed marketem przepełniony. Po wejściu do marketu znów zaskoczenie - brak ulotek reklamowych w miejscu do tego wyznaczonym, przy stoisku z pieczywem na podłodze znajdowały się reklamówki foliowe. Na paletach z napojami nie pozbierane folie z opakowań zbiorczych. Na stoisku z warzywami i owocami bałagan - nie poukładane estetycznie. W lodówkach z mrożonkami braki towarowe. Na palecie z jajkami pozostawione porozrywane opakowania i potłuczone jajka. Brak obsługi na hali sprzedaży. Czynna tylko jedna kasa. Kasjerka nie wita klienta werbalnie, brak identyfikatora, nie informuje o reszcie do wydania. Bardzo wolna obsługa kasy.