Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Do biedronki udałem się jak zwykle w celu zrobienia codziennych zakupów. Market ten położony jest na obrzeżach osiedla, na którym mieszkam. Dojazd do sklepu jest swobodny. Przed sklepem znajduje się parking na kilkadziesiąt samochodów. Terem wokół marketu jest czysty i widać na bieżąco sprzątany.. Zaraz przy wejściu ustawionych jest kilka kolumn koszyków sklepowych. W sumie do dyspozycji klientów przeznaczonych jest kilkadziesiąt sztuk, co powinno zapewnić ich ciągły dostęp, nawet przy bardzo dużym natężeniu ruchu klientów. Dodatkowo, z myślą o klientach robiących duże zakupy, na zewnątrz Biedronki znajduje się około dwudziestu, trzydziestu wózków sklepowych. Wewnątrz sklep jest dość przestronny, zaś szerokie alejki pomiędzy półkami pozwalają na swobodne poruszanie się. Podczas mojej wizyty cały sklep zachowany był w porządku. Odkąd pamiętam, w Biedronce ekspozycja i rozmieszczenie towarów jest bardzo podobne i nie ulega znacznym zmianą. Dzięki temu, jak zwykle nie miałem żadnych problemów z szybkim odnalezieniem interesujących mnie artykułów. Ceny umieszczone były w sposób czytelny, obok poszczególnych produktów, dzięki czemu mogłem je łatwo sprawdzić. Dodatkowo, produkty sprzedawane aktualnie w cenach promocyjnych były wyraźnie oznaczone dużymi żółto-czerwonymi etykietami, które z daleka są dobrze widoczne. Do sklepu udałem się głównie po artykuły produkowane specjalnie dla biedronki, które to bardzo cenię. Produkty takie jak wędliny, jogurty, sery żółte czy topione, jakościowo porównywalne są do tzw. produktów firmowych. Oferowane są one natomiast w znacznie niższych cenach. \. Kiedy zakończyłem zakupy, udałem się w stronę kas. Otwarta była tylko jedna kasa, przy której stały trzy osoby. Po chwili jednak zebrała się spora kolejka, składająca się z około dziesięciu osób. Wtedy to wezwana została druga kasjerka. Przyśpieszyło to bardzo obsługę klientów i pozwoliło „rozładować” kolejkę. Kasjerka obsługiwała klientów sprawnie i szybko. W rezultacie przy kasie spędziłem zaledwie około 5 minut. Ponadto Pani, która mnie usługiwała była miła i uprzejma, odpowiadając na moje zwroty grzecznościowe. Kasjerzy ubrani byli czysto i schludnie w jednakowe stroje, tzn. czerwone fartuchy z logo biedronki. Dodatkowo każdy z pracowników miał przypięty identyfikator. Chciałbym również zwrócić uwagę, że niewątpliwą wadą tego sklepu jest brak możliwości płacenia kartą kredytową (debetową). Osobiście w Biedronce robię zakupy od kilku lat, dlatego zawsze, kiedy się tam udaję mam ze sobą gotówkę. Jednak klienci, którzy nie posiadają takiej wiedzy, mogą być niemile zaskoczeni. Co prawda zaraz obok sklepu jest bankomat, jednak dość często jest on nieczynny.