Opinia użytkownika: Piotr_597
Dotycząca firmy: SAM-SCAN
Treść opinii: W SS nie robię zbyt często zakupów, ale akurat tego dnia byłem w pobliżu, postanowiłem więc podjechać i dokonać zaopatrzenia. Przy wejściu do sklepu znajduje się „przedsionek”, gdzie stoją wózki sklepowe, są tam też zamykane szafki (na monety), w których możemy przechować np. zakupy z innych sklepów (moim zdaniem wygodne rozwiązanie dla wielu klientów). Ja skorzystałem z małego koszyka na zakupy, który znajdował się tuż przy bramce wejściowej na halę sprzedaży. Miałem ustaloną listę zakupów, więc cała wizyta w sklepie nie trwała długo. Sprawą priorytetową był dla mnie zakup pieczywa – mają spory wybór, wszystko to dobrze oznaczone i umieszczone w specjalnej witrynie z wygodnymi, otwieranymi drzwiczkami. Następnie udałem się na nabiał. Tam - muszę przyznać, że miałem problem z ustaleniem kilku cen – z racji braku lub słabej czytelności cenówek. W tej sytuacji, postanowiłem skorzystać z czytnika kodów (w sklepie znajdują się 2 w dość widocznych miejscach. O ile ze „skanowaniem” np. serka nie było problemu, to przy mrożonej kawie (pewnie też ze względu na mały kod kreskowy i kształt opakowania) czytnik okazał się bezużyteczny. Na niewielkim stoisku mięsnym był spory wybór, jakość towaru i obsługa bez zarzutu. Co do „warzywniaka” – nie korzystałem, ale wybór towaru raczej przeciętny i jakość na pierwszy rzut oka też średnia. Wspomnę jeszcze, że wielbiciele piw mają w SS naprawdę duży wybór gatunków piwa (wiele rzadko spotykanych gdzie indziej marek lokalnych i zagranicznych). Przed pójściem do kas zajrzałem jeszcze do kącika z prasą – przyznam że mają całkiem sporo tytułów. Przy jedynej pracującej kasie byłem 4 osobą w kolejce. Obsługa przebiegała sprawnie, a kasjerka była miła. Moje najważniejsze wnioski na podsumowanie: - duży wybór i zróżnicowanie towaru jak na sklep o niewielkiej powierzchni; - dość wysokie ceny (wiem, że niektóre popularne artykuły można kupić sporo taniej u konkurencji); - zazwyczaj czysto i panuje porządek; - zazwyczaj spore kolejki (zwłaszcza w weekendy); - mało czytelne cenówki – a niekiedy ich brak; - dość „toporne” czytniki kodów (przynajmniej porównując z LIDLem czy TESCO); - zazwyczaj miła i pomocna w rozwiązywaniu problemów obsługa; - wąskie alejki (niekiedy bywa ciasno).