Opinia użytkownika: YoAA
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Przez 15 minut z zegarkiem w ręku czekałam aż ktoś z obsługi banku pocztowego raczy łaskawie pofatygować się i mnie obsłużyć. Ta sytuacja przydarzyła mi się po raz drugi, przy czym za pierwszym razem wychodzący stamtąd listonosz powiadomił obsługę, że klienci czekają, ale najwyraźniej siedzące na zapleczu panie nie miały na to czasu albo ochoty. Jestem rozczarowana poziomem obsługi tego stanowiska pocztowego. Dodam, że nie jestem klientką banku pocztowego, ale odwiedzam to miejsce dość regularnie (raz na tydzień) w celu wymiany waluty po najkorzystniejszym kursie w mieście. I jeszcze jedna uwaga - zdarzyło się niejednokrotnie, iż tablica zawierająca tabelę kursów nie była zaktualizowana, o czym obsługa nie informuje klienta. W rezultacie, dopiero po zamianie klient dowiaduje się, że nagle dostaje mniej pieniędzy, niż sobie obliczył.