Opinia użytkownika: Marta_705
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Miałam kilka razy do czynienia z w/w firmą, ale ostatnia była fatalna.Nasze mieszkanie zostało zalane w sierpniu. Zaraz zgłosiliśmy ten fakt do naszej spółdzielni a ta do PZU. Na oględziny czekaliśmy około 3 tygodni, kilkakrotnie interweniująć w spółdzielni. Na oględziny przyjechał posępny, elegancki Pan, który bacznie szukał powodów, aby obniżyć kwotę odszkodowania, którą wpisaliśmy do arkusza. Z 1500 zszedł na 500. Pan był opryskliwy, ani razu się nie uśmiechnął, nie przeprosił za tak długi czas oczekiwania na niego.Na odchodne rzucił, że jeśli nie zgadzamy się z przyznaną kwotą, musimy się odwoływać i ponownie czekać na oględziny. Nadmieniam, że do momentu oględzin nie mogliśmy nic z tym zalaniem zrobić, aby "nie zatrzeć śladow). Na wypłatę odszkodowania czekaliśmy ponad miesiąc po dwóch kolejnych telefonach w tej sprawie na infolinię PZU. Za każdym razem bardzo miła , aczkolwiek średnio zorientowana w temacie osoba po drugiej stronie słuchawki informowała mnie, że w dniu następnym ktoś się z nami skontaktuje i poinformuje, na jakim etapie jest nasza sprawa. Ani jeden telefon nie został do nas wykonany. Lekceważenie klienta okazało się standardem, choc w reklamie mówią co innego. końcu w październiku kwota wpłynęła na konto.