Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Do banku Lukas udalam się w celu zaplacenia raty karty kredytowej. Miałam ze sobą blankiet, ktory przyszedl pocztą. Pozytywną cechą tej placówki jest to, że jest ona czynna do godziny 19.00. Wracając z pracy nawet stojąc w korkach jest szansa zaplacenia rachunków, co wymaga nielada zachodu, jesli standardowe placówki są czynne do godz.18.00 lub krócej. Wchodząc do banku czuć miły aromat kawy. Odpowiedzialny jest za to ekspres ciśnieniowy dostępny dla klientów, którzy w trakcie oczekiwania na swoją kolej mogą napić się kawy (naiprawdopodobniej Tchibo.) W placówce panowała cisza. Oprócz mnie było tylko dwóch klientów. Stanowisko spłaty rat było jak zwykle nieczynne. Wpłaty przyjmowal pracownik przy biurku, który zajmował się między innymi obsługą kont i kredytów. W normalnych okolicznościach oczekiwanie trwa bardzo długo, poniewważ chcąc zaplacić np. ratę trzeba czekać gdy np. dwóch klientów wcześniej stara się o kredyt. Za każdym razem kiedy jetem w tej placówce stanowisko tylko do wplaty rat jest puste. W tym wypadku postanowilam poczekać. Najwyraźniej obslugiwani interesanci nie mieli skomplikowanych spraw. Zostali zalatwieni szybko i sprawnie. Kiedy przyszla moja kolej przesympatyczny pan (krótkie, ciemne włosy, średnia budowa ciała, strój firmowy tak mi się wydaje- garnitur) zaprosił mnie do stanowiska. Był usmiechnięty i życzliwy. Kiedy powiedzialam, że chcialabym wpłacić tylko ratę, grzecznie poinformowal mnie, że jeśli mam oryginalny blankiet mogę takiej wpłaty dokonać we wpłatomacie znajdującym się na terenie placówki. Wówczas nie musiałabym stać w kolejce. Podziękowałam za radę, bo jest ona dość istotna dla klientów, którzy przychodzą tylko w tym celu, a stanowisko wpłat jest nieczynne. Po zakończeniu transakcji podziękował i pożegnał mnie zapraszając ponownie. Gdyby nie to, że stanowisko wpłat było nieobsadzone i musiałam czekać na obslugę dwóch klientów przede mną to byłoby +5)