Opinia użytkownika: Alex
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Jestem abonentką Cyfrowego Polsatu i generalnie jestem zadowolona z usług tego nadawcy. Wybrałam go za względu na dużą ilość siatkówki na kanałach Cyfrowego Polsatu. Interesuję się siatkówką i dlatego też oglądam kanały zagraniczne, które nadają te rozgrywki. Między innymi ligę rosyjską, którą pokazywał kanał RTR Sport. Jednak od dłuższego już czasu nie mogę odbierać tego programu. Postanowiłam zgłosić ten problem telefonicznie i w tym celu zadzwoniłam na infolinię dla abonentów. I tu zaczęły się problemy. Żeby móc się skontaktować z Cyfrowym Polsatem najpierw musiałam wciskać kilka klawiszy na telefonie, wysłuchać długich reklam, żeby na końcu dowiedzieć się, ze jestem 20 w kolejce oczekujących. Natychmiast się rozłączyłam, ponieważ jest to infolinia nie do końca darmowa i oczekiwanie w tak długiej kolejce sporo by mnie kosztowało. Spróbowałam ponownie później. W końcu udało mi się połączyć z konsultantką i wyjaśnić jej mój problem. Pani stwierdziła, że oni w systemie nie mają żadnej informacji o problemach z tym kanałem i że to musi być problem z ustawieniem mojej anteny. Wyjaśniłam jej, że inne kanały działają bez problemu i tylko z tym programem mam problem. Konsultantka doradziła przestawić antenę i tylko tyle. Po bezskutecznej próbie przekonania pani, że to nie mój problem, postanowiłam się rozłączyć. Później na prywatnym forum dla abonentów Cyfrowego Polsatu dowiedziałam się, że stacja RTR Sport zawiesiła nadawanie kilka miesięcy temu. Szkoda tylko, że w Cyfrowym Polsacie Pani uparcie twierdziła, że oni nie mają żadnego problemu z tym kanałem.