Opinia użytkownika: Akasha
Dotycząca firmy: PEPCO
Treść opinii: Już wchodząc do sklepu usłyszałam przywitanie. Znajdowało się tam wielu klientów oglądających asortyment. Wizyta zajęła mi ok 30min. Obsługa nie podchodzi do klienta z pytaniem, czy może w czymś pomóc, jednak nie jest to problemem, ponieważ towar jest bardzo przejrzyście rozłożony na półkach, wieszakach w odpowiednich sobie działach. Nie miałam problemu z dostaniem się do przymierzalni, ani dostaniem odpowiedniego rozmiaru ciucha, który mnie zainteresował. Obsługa sklepu z przyjaznym akcentem odpowiadała na moje pytania i chętnie doradzała. Każda osoba z obsługi była czymś zajęta. Nie były to prywatne rozmowy ze współpracownikami czy pisane sms-ów, lecz układnie towaru, bądź doradzanie klientowi. W momencie płacenia Sprzedawczyni zaproponowała mi doładowanie telefonu, co uważam za bardzo dobre, ponieważ przypomniało mi to o braku środków na moim telefonicznym koncie. Skorzystałam z doładowania, akcesoria zakupione w sklepie zostały zapakowane przez sprzedawcę, dalej podziękowanie za zakupy w sieci PEPCO i pożegnanie. Podsumowując: Sklep oferuje niskie ceny i szeroki asortyment, a do tego bardzo miłą i pomocną obsługę. Widok zajętej, pracującej obsługi sklepu tworzył bardzo przyjazną klientowi atmosferę porządku i harmonii. Pytanie o doładowanie konta telefonicznego, przywitanie i pożegnanie klienta odbieram jako troskę o dobro klienta i jego satysfakcję z odbytych zakupów, nawet jeśli są one nieduże.