Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Od kilku tygodni jestem klientem Alior Banku. Pierwszy raz, kiedy zawitałem do banku, zrobił na mnie ogromne wrażenie. Podejście do klienta, kompetencje i profesjonalizm pracowników (nawet do tych mniej zamożnych klientów) zrobiły dla mnie ogromne wrażenie. W placówkach w Rzeszowie i Krakowie byłem już kilka razy, jednak wczoraj, pierwszy raz miałem jakieś "ale". Przyszedłem do banku, w celu otwarcia rachunku maklerskiego, niestety Pani, która tym się zajmuje miała pełno klientów, więc jej koleżanka przekazała mi informacje, że nie będę mógł skorzystać z jej pomocy, że mogę zrobić to online. Niestety, ta informacja została mi przekazana w sposób bardzo nieelegancki (nie przystający do tego banku), wręcz z wyrzutami. No nic pomyślałem, stanąłem przy komputerze w placówce i założyłem ten rachunek, zasięgając w między czasie instrukcji innej pracownicy, oczywiście bardzo miłej i chętnej do pomocy. Po założeniu rachunku, już przed wyjściem, chciałem się jeszcze dowiedzieć o tabele opłat i prowizji, i akurat wolna była Pani Niemiła. Podszedłem do niej i spytałem o tę kwestię i znowu zawód. Pomimo, że to nie jej działka, powinna mnie kulturalnie poinformować o tym, ze to leży w gestii innej pani, a zrobiła to z dziwnym wyrzutem.